Sihtrühm: vene õppekeelega
rühmade õpetajad
Eeldus: töötamine lasteaiaõpetajana
Õppe maht: 3 ak.t., auditoorne töö
Osalejate arv: 10-40 in.
Maksumus: 25-30 eur/in, olenevalt gupi suurusest
Eesmärk:
· Laste erivajaduste mõistmine ning võrgustikutöö korraldamine erivajaduste laste õpetamisel.
Õppesisu:
· Eriline laps: riskigruppid.
· Varane avastamine.
· Vanemad meeskonna osana.
· Individuaalne programm.
· Kuidas lasteaia kollektiiv saab aidata: kõne arengu probleemiga
lapsele; lapsele, kellel on autismispektri häire; lapsele, kellel on tähelepanu
defitsiit ja hüperaktiivsuse sündroom.
· Kokkuvõtte.
Õpiväljundid:
Õppija:
· Teab erivajaduste
liigid ja puude tüübid, nende mõistmine.
· Omab ülevaadet laste
eripärasuse varase avastamise võtmetest.
· Oskab organiseerida
võrgustikutööd erivajadusega lapse suunamiseks, arenguks ja õpetamiseks temale
sobilikus keskkonnas.
· Oskab suunata ja
nõustada lapsevanemaid/hooldajaid parima koostöövormi leidmisel erivajadustega
lapse parima arengu eesmärgil.
· Valdab suhtlusoskusi
ja tunneb professionaalse eetika norme.
Õppekeskkonna kirjeldus >>
Õppematerjalid: jaotusmaterjal
paberi- võI elektroonilisel vormil. Kasutatakse lektorite
originaal-jaotusmaterjale, erinevaid aja- ja asjakohaseid kirjastatud
väljaandeid.
Lõpetamise
tingimused:
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokument: 100% osalus, tõend.
Koolitaja: Tatjana Solts, vt. “Koolitajad”
This site was created with the Nicepage